Ako nakupovať
 
 
Všetok náš tovar je rozdelený do kategórií na ľavej strane menu.
Po kliknutí na akúkoľvek kategóriu, sa Vám automaticky otvoria ďalšie podkategórie alebo priamo produkty.
 
Po kliknutí na daný tovar sa Vám zobrazí presný popis tovaru.
Vedľa fotky tovaru máte políčko označené „Dostupnosť“, v ktorom je uvedené či je tovar na sklade. Aj je na sklade, v kolonke bude napísané „Na sklade“ a pod tým bude uvedený počet kusov na sklade. Ak je tovar nedostupný, tovar môžete objednať a v políčku „Dostupnosť“ bude uvedené do koľkých dní od odoslanie objednávky, Vám bude tovar doručený.
 
Vedľa fotky tovaru je kolonka s názvom „Množstvo“. Do tejto kolonky vypíšete množstvo, ktoré si želáte objednať a stlačíte „Vložiť do košíka“. Po stlačení tohto tlačítka sa Vám vybraný tovar presunie do nákupného košíka v plavom hornom rohu stránky.
 
Takto postupujete pri každom tovare, ktorý si želáte zakúpiť.
 
Ak ste si už želaný tovar vybrali a ste pripravený ho objednať, stlačte „Košík“ v pravom hornom menu obchodu.
 
Na obrazovke sa Vám ukáže zhrnutie Vašej objednávky. Tu môžete prípadne zmeniť množstvá vybraných produktov. Tlačítkom „+“ zvýšite množstvo a tlačítkom „-„ množstvo znížite.
 
Pod sumarizáciou Vášho košíka je políčko s názvom „Poukážky“ – do tohto políčka môžete vkladať Vaše zľavové kódy. Po vložení zľavového kódu, stlačte OK a zľava sa Vám automaticky aktualizuje. Toto políčko vypĺňajte iba ak máte zľavový kód! Ak žiadny nemáte, pokračujte v objednávke stlačením tlačítka „Nasl.“
 
Tu si vyberiete, či chcete nakupovať ako registrovaný zákazník, firma alebo neregistrovaný zákazník.
 
Ak ste fyzická osoba, pri registrácií vypĺňate Vašu emailovú adresu, meno a prizvisko, adresu a Vaše tel.č. Ak ste firma, môžete vyplniť aj Vaše IČO, DIČ, alebo IČ DPH.
 
Po vyplnení týchto údajov sa Vám zobrazí aj ďalšia možnosť vloženia novej adresy. Ďalšiu adresu môžete vložiť, ak sa Vaša fakturačná adresa odlišuje od doručovacej adresy. Ako alias adresy môžete použiť napr. „domov“, „doprace“ atď.
 
Po zadaní adresy stlačte opäť „Nasl.“ a dostanete sa na ďalšiu časť objednávky, kde potrebné vybrať spôsob doručenia a to Slovenská Pošta alebo Kuriér. Ceny oboch prepravcov budú zobrazené vedľa názvu prepravcu, tak isto aj doba dodania.
 
Po zvolení prepravcu, musíte odsúhlasiť naše Obchodné podmienky a Poučenie. Tým sa dostanete k poslednému kroku objednávky: Platba. Zvoliť si môžete platbu bankovým prevodom (Slovenská pošta) alebo dobierku (kuriérom).
 
Tesne pred ukončením objednávky, sa Vám zobrazí celkové zhrnutie objednávky, ktoré musíte odsúhlasiť stalčením „Dokončiť“ Po tomto kroku Vám bude automaticky zaslaný email o potvrední Vašej objednávky Potvrdenie Objednávky. Ak ste zvolili platbu dobierkou, Vaša objednávka sa začne chystať a bude Vám zaslaný email o stave Vašej objednávky Spracováva sa.
 
Ak ste si zvolili platbu bankovým prevodom, bude Vám zaslaný osobitný email s našimi bankovými údajmi a pokynmi k platbe Čakanie na platbu bankovým prevodom. Platbu je nutné uhradiť do 4dní od potvrdenia objednávky, v opačnom prípade bude objednávka zrušená.
 
O prijatí platby Vás budeme informovať emailom Platba prijatá.
 
Ak ste si objednali tovar, ktorý nie je na sklade, alebo je naň dlhšia čakacia doba, bude Vám zaslaný email Na externom sklade. Len čo bude tovar opäť na sklade pripravený k odoslaniu, obdržíte email Spracováva sa.
 
O odoslaní objednávky budete informovaný tiež prostredníctvom emailu a taktiež obdržíte email s linkom, kde budete sami môcť sledovať pohyby Vašej zásielky.
 
Milý zákazníci,
Boli by sme radi, keby ste nám po prebratí objednávky nechali feedback :) tu:
http://butterflyshop.sk/sk/module/blockfeedback/post
Týmto feedbackom sa môžete podeliť o Vašu skúsenosť s nákupom s ďalšími zákazníkmi a prípade, že by ste mali nejaké pripomienky na nás alebo na náš tovar, pomôže to aj nám.
Stále sa snažíme naše služby vylepšovať a to aj vďaka Vám. Veľmi si ceníme si každú Vašu referenciu!
 
 
***Užitočné informácie:
 
Pri vytváraní objednávky máte možnosť zanechať nám správu v "Poznámka" alebo upresniť Vašu objednávku. Do tejto kolonky, prosím vložte napr. informácie pri Prenájme tovaru a to dátum svadby. Tu môžete napr. napísať aj poznámku, ak nebudete v deň doručenia zásielky na doručovacej adresy a tým pádom máme možnosť zvoliť iný termín doručenia.
 
Tovar, ktorý je na našej webstránke, je aj skladom. V niektorých prípadoch sa môže stať, že tovar je vypredaný, alebo máte záujem o tovar, ktorý sa už na našich stránkach nezobrazuje. V takýchto prípadoch nás, prosím kontaktujte na info@butterflyshop.sk - tento tovar vieme vo väčšine prípadoch opäť doobjednať a dodať  z nášho skladu v Anglicku.