Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti
pre kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu
I. Základné ustanoveniaIII. Objednanie tovaru (1) Pokiaľ nie je pri danom tovare uvedené inak, tovar, ktorý je uvedený v katalógu elektronického obchodu si zákazník objednáva postupom uvedeným v návode "Ako nakupovať". Tento návod je viditeľne umiestnený v hlavnom menu elektronického obchodu. (2) Pri odosielaní objednávky, musí zákazník vyplniť kontaktné údaje – adresu doručenia tovaru. (3) Minimálna suma objednávky je 5eur. IV. Potvrdenie objednávky (1) Po potvrdení a odoslaní objednávky, bude zákazníkovi zaslaná emailová správa s predmetom "Potvrdenie objednávky", kde bude uvedený názov objednaného tovaru, objednané množstvo, celková cena objednaného tovaru a služieb, spôsob aj cena prepravy. (2) V prípade objednania tovaru, ktorý je potrebné pre zákazníka objednať u dodávateľa, je objednávku treba uhradiť vopred. 30% z tejto sumy je považovaných za zálohovú platbu, ktorá sa riadi ustanoveniami tohto odseku. Vystavením zálohovej faktúry nevzniká kúpna zmluva. V tomto prípade pri stornovaní objednávky, nebude zákazníkovi už zaplatená záloha vrátená. Termín dodania tovaru na objednávku je určený po vzájomnej dohode oboch strán. V. Kúpna zmluva, odstúpenie od kúpnej zmluvy Kúpna zmluva (1) Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho- zákazníka a jej prijatím na strane predávajúceho. (2) Zákazníkovi vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, a to do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. (3) Vrátený tovar musí byť kompletný a nepoškodený. Nemôže niesť známky neprimeraného alebo nadmerného používania. Ak obsahuje spotrebný materiál, tento nemôže byť rozbalený. Tovar musí byť vrátený so všetkým príslušenstvom a v pôvodnom obale. Pokiaľ bol tovar používaný a nesie známky používania, účtuje sa zákazníkovi poplatok za opotrebovanie tovaru vo výške 1% za deň (v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka). (4) Zákazník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14dní (podľa ustanovenia čl. 6, ods. 2, 3 a čl. 4, ods. 2.) Náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník. (5) V prípade platného a účinného odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný vrátiť zákazníkovi cenu zaplatenú za tovar, služby, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov podľa zmluvy, najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Dodatočné náklady vzniknuté v dôsledku zákazníkom výslovne zvoleným iným spôsobom doručenia (napr. expresné doručenie do 24 hodín), ako je najlacnejší a bežne prijateľný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim nie je predávajúci povinný zýkazníkovi uhradiť.Ak je tovar vrátený nekompletný, poškodený, alebo opotrebovaný, zákazník je povinný uhradiť dodávateľovi náklady, ktoré mu vzniknú pri uvádzaní výrobku do pôvodného stavu.Predávajúci nie je povinný pri odstúpení od zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru vrátiť zákazníkovi platby skôr, ako mu bude tovar doručený alebo zákazník nepreukáže zaslanie tohto tovaru predávajúcemu napríklad preukázaním podacieho lístku na pošte. Spotrebiteľ je povinný zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. (6) Zákazník si svoje právo na odstúpenie od zmluvy môže uplatniť do 14 pracovných dní odo dňa doručenia tovaru, písomne, elektronickou poštou na adrese info@butterflyshop.sk alebo použitím formulára: http://butterflyshop.sk/sk/module/forms/withdraw. VI. Viazanosť ponukou, stornovanie objednávky (1) Dodávateľ je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru od potvrdenia objednávky elektronickou správou s predmetom "Potvrdenie o prijatí objednávky" až po uplynutie lehoty na dodanie, ktorá bola dohodnutá so zákazníkom. (2) V prípade, že objednávka nebola vyexpedovaná, zákazník má právo stornovať ju. V takomto prípade nie je zákazníkovi účtovaný storno poplatok. (3) V prípade, že zákazník stornuje už vyexpedovanú objednávku, je povinný uhradiť dodávateľovi všetky preukázateľné účelne vynaložené náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti s realizáciou danej objednávky, najmä v prípade ak zákazník stornuje objednávku po jej odoslaní dodávateľom a dodávateľovi vznikli náklady na dopravu tovaru. V prípade, že zákazník uhradil zálohu za objednaný tovar, táto sa mu pri stornovaní objednávky nevracia. (4) Ak zákazník stornuje objednávku z dôvodu nedodržania publikovanej ceny alebo dodacej lehoty dodávateľom, storno poplatok mu nebude účtovaný a uhradená záloha mu bude vrátená. (5) Zákazník môže objednávku stornovať zaslaním žiadosti na emailovú adresu info@butterflyshop.sk, ak zásielka nebola ešte vyexpedovaná. (6) Dodávateľ má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v elektronickom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne inak. (7) Dodávateľ má právo stornovať objednávku aj v prípade, že nemôže zákazníka telefonicky zastihnúť. V takomto prípade vzniká zákazníkovi povinnosť uhradiť storno poplatok tak, ako v prípade stornovania objednávky zákazníkom. (8) O stornovaní objednávky bude zákazník preukázateľne informovaný telefonicky alebo emailom.
VII. Platobné podmienky (1) Dobierka - celkovú platbu dobierky zákazník v plnej výške uhradí kuriérovi pri prevzatí zásielky. Zasielanie dobierkovou službou platí len vrámci Slovenskej Republiky, na tovar, ktorý je skladom. Zasielanie do iných krajín, si vyžduje úhradu objednávky vopred. (2) V prípade platby vkladom alebo prevodom na účet, zákazník zrealizuje platbu bezodkladne po potvrdení objednávky, najneskôr však do 4 kalendárnych dní. Zakúpený tovar bude vyexpedovaný až po zaplatení jeho ceny, čím sa rozumie pripísanie celej ceny tovaru vrátane prípadného príplatku za prepravu na účet dodávateľa. Ak nebude platba dodávateľovi pripísaná na účet do štyroch kalendárnych dní od potvrdenia objednávky, má právo predmetnú objednávku stornovať. (3) V prípade, že zmluvným stranám vznikne nárok na vzájomné vrátenie poskytnutých plnení alebo poskytnutých plnení znížených o storno poplatok, vyrovnajú si tieto záväzky do 15 dní od vzniku práva na vrátenie plnení, t.j. od platného odstúpenia od kúpnej zmluvy. (4) Objednávku odoslanú cez internetovú stránku www.butterflyshop.sk, nie je možné uhradiť inak ako dobierkou, vkladom alebo prevodom na účet. Nie je možné ju hradiť akýmikoľvek poukážkami alebo šekmi, vydanými dodávateľom, či iným právnym subjektom.
VIII. Podmienky dodania tovaru (1) Ak sa nedohodlo inak, dodávateľ sa zaväzuje tovar vyexpedovať najneskôr do 2 pracovných dní od emailového potvrdenia objednávky zákazníkovi pri platbe na dobierku a pri platbe prevodom na účet do 2 pracovných dní od pripísania platby na účet dodávateľa.Dodacia lehota pre tovar skladom, závisí podľa zvoleného typu prepravy.Slovenská pošta: Slovensko - dodanie od 3 do 5 prac. dní ak nie je uvedené alebo dohodnuté inak.GLS kuriér: Slovensko - dodanie 1-2 pracovné dni (Platí len pre objednávky uhradené do 9hod.)GLS INT-EXPRES: (medzinárodný kuriér) Slovensko, Česká Republika, Maďarsko, Rakúsko dodanie do 2-3 prac. dní a Anglicko - dodanie do 3-4 prac. dní od pripísania úplnej sumy objednávky na náš účet.
Copyright © Butterfly 2023